zaterdag 21 augustus 2010

(voor)tuin update....

Zo ziet de entree van ons paleisje eruit. Het tafeltje/bankje heb ik een tijdje geleden bij de kringloop gekocht. Het zeil wat nu wit is was oorspronkelijk roze met wit, maar is door de zon verkleurd.
Het zonnetje en een temperatuur van ongeveer 20 graden, dit vind ik ideaal en ben dan ook veel buiten in de tuin te vinden, lekker rondscharrelen en kijken naar onze border. En wat ik zo leuk vindt, is dat veel planten nu voor de tweede keer in bloei staan, het staat zo gezellig!
Onderstaande plantjes had al ik bijna weggedaan, toen ik ineens weer mooie roze bloemetjes signaleerde.

Het heeft even geduurd, maar de hibuscus in de voortuin staat (eindelijk) in bloei

De lavendel bloeit voor de tweede keer

De eerste knoppen zitten in de passiebloem
Ook de Campanula bloeit voor de tweede maal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten