zondag 22 augustus 2010

Weekend weer gevuld......

Vandaag zijn we naar Sondel geweest. Hier werd bij 'Tuin bij de Wildernis' de tuinfair gehouden. (http://www.tuinbijdewildernis.nl)
Gisteren hebben we namelijk bedacht dat we toch onze voortuin grondig gaan aanpakken. De buxus die er in staat, is schots en scheef geplant en loopt dus ook niet mooi uit.
We zullen een laag hekje plaatsen en hiervoor een mooie border. Hieronder een fotootje hoe het er nu uitziet, binnenkort hopelijk het eindresultaat.
Gisteren heb ik een bezoekje gebracht aan de plaatselijke kringloopwinkel en heb twee meubelstukjes op de kop getikt. Beiden zullen een verfbeurtje krijgen en ze verdienen een mooie plekje in huis of in de tuin.......

Gisteravond zijn we een stukje wezen fietsen, het was namelijk nog erg lekker buiten. Bij terugkomst schrokken we ons wezeloos. In de gang was het een flinke ravage, het bord met alle hartjes (dit is een oude foto, er hingen er nu meer aan) was van de muur gevallen en de hartjes lagen overal. Helaas hebben twee hartjes de val niet overleefd en zal ik op zoek naar naar nieuwe exemplaren. (het glazen hartje van Riverdale van de foto is helaas gesneuveld, hopelijk is deze nog ergens te koop)

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sanneke,

    Wat zonde van je hartje! Het glazen hartje van Riverdale heb ik niet , maar voor de rest is er bij mij altijd wel een hartje te vinden, hahaha. Er komen weer een paar nieuwe bij straks..
    Trouwens wat onze vaste planten betreft: de meeste krijgen een plekje voor in de tuin. Ik heb in ieder geval nog wel een vlinderstruik, wat verder over is, is ook beschikbaar. Ik hou je op de hoogte.

    Groetjes Alma
    Duifje van Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk toch om zo te zien hoe het met jullie stulpje gaat. Ziet er heel mooi uit allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sanneke,

    Een mooie blogspot (of hoe heet dat)! Het is leuk om jullie te kunnen volgen op deze pagina. Hopelijk zet je er gauw weer iets op, hoor. Jullie stulpje is voorwaar een paleisje.

    Vele groetjes van
    je zwager Albert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf bord! Ik ben je gaan volgen, jij mij ook?
    arjavangarderen@blogspot.nl

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen